Job 34 van 150


Report this listing

Solliciteren



COMMERCIELE BINNENDIENST MET LUIKJE LOGISTIEK


Functie

Kortrijk | gevarieerd takenpakket| Kennis NL, FR & EN| Mooie verloning| licht bespreekbaar uurrooster| 1102253

Over de organisatie
Voor onze klant, een groeiende onderneming die een van de marktleiders is binnen zijn segment en internationaal actief is zoeken wij een meertalige binnendienstmedewerker die ook een stuk logistieke administratie op zich wil nemen.

Jouw nieuwe functie
Als binnendienstmedewerker verwerk je de binnenkomende orders/bestellingen (70%) in het SAP systeem en informeer je de klant over de leverdata. Je brengt de klanten op de hoogte bij wijzigingen of problemen en treedt op als contactpersoon bij klachten. Je verzorgt alle klantendossiers in het ERP pakket en negotieert ten gepaste tijde omtrent prijzen en voorwaarden. Daarnaast ondersteun je de transportplanner op administratief vlak (30%): je regelt zelf transporten voor bepaalde klanten, hebt contact met magazijn omtrent pickings en steekt de juiste pickings in het ERP pakket en onderhoudt ten slotte het contact met transporteurs en klanten zodat alles op tijd bij hen geraakt.


Jouw profiel

Wat heb je nodig om succesvol te zijn
Voor deze functie mikken we op een bachelor/master met nuttige ervaring die een afwisselende commerciële/administratieve & logistieke functie ambieert. Je bent flexibel ingesteld, zowel op vlak van tijd als op vlak van functie-inhoud. Je bent vlot meertalig: NL/FR/ENG - DE is een plus. Verder kan je goed overweg met het MS Office pakket en heeft zeker Excel weinig geheimen voor jou. Kennis SAP is een meerwaarde. Qua persoonlijkheid ben je assertief, kritisch en gedreven.

  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?
Onze klant bied je een uiterst gevarieerde en uitdagende functie binnen een sterke KMO. Je mag rekenen op een meer dan marktconform loon die aangevuld is met maaltijdcheques.. Onze klant hanteert een licht glijdend uurrooster met mogelijkheid tot opstart tussen 8 en 8u30 en hebben 29 dagen verlof.

Solliciteer voor deze vacature
Interesse in deze veelzijdige functie? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Louise-Marie Verbrugghe op 056 23 05 87. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht